Re: WD VelociRaptor 300 GB WD3000HLFS - 5 lat gwarancji ?

Autor: mk_102 <m.krasucki1_at_chello.pl>
Data: Thu 28 Jul 2011 - 10:09:23 MET DST

Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości grup

>To *TY*. Doradzałeś jednak komuś *innemu*.
Ja nic nie doradzałem, tylko informowałem.

>"Ma zgodnie z prawem"... wybacz ale to znowu bełkot a nie precyzyjne
>określenie problemu... ;)

A mnie się wydaje że to ty tworzysz problemy tam gdzie ich nie ma.
Wątkotwórca chciał się dowiedzieć na jak długą gwarancję może liczyć i
otrzymał odpowiedź.
Jeżeli jest konsumentem a nie firmą to 2 lata niezgodności towaru z umową
lub (u mnie i pewnie w innych firmach podobnie) 3 lata gwarancji.
Niezależnie od tego 5 lat gwarancji WD reklamując wadliwy towar na ich
stronie.
Czego jeszcze nie rozumiesz?

--
Pozdrawiam