Re: Radeon 4870 zdechł - co w zamian

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Jul 2011 - 01:10:43 MET DST

> Nie chce wtopić zbyt dużo monety.
> 4870 byl dla mnie do tej pory jeszcze znosny.
> nie chcialbym jednak zakupem cofnąc się :).

Co byś nie wsadził mocniejszego to i tak procek to zdusi więc wymiana wydaje
się być bezcelowa bez wymiany platformy. Efekty mogą być nieznacznie lepsze
co najwyżej.
tu masz zestawienie http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html
ja bym dał 6850/6870 jeśli już, prądowo ciut oszczędniej więc zasilacz da
radę i trochę lepiej od 4870. Jak masz słaby procek to karta i tak będzie
się nudzić.