Re: Czy telefon komórkowy połączony kablem USB może doprowadzić do ekranu śmierci?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 21 Jul 2011 - 15:07:14 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rados³aw Sokó³"
>W dniu 01.06.2011 01:59, rageofhonor pisze:

Radek, bój siê bogów! Pó³tora miesi±ca?

>Pod³±czenie telefonu mo¿e spowodowaæ wyst±pienie awarii sy-
>stemu, szczególnie w przypadku, gdy zainstaluje siê pozasy-
>stemowe programy obs³ugi urz±dzenia (na przyk³ad dostarczone
>wraz z telefonem lub ¶ci±gniête od producenta).
>
>Problem jest najprawdopodobniej programowy -- pojawienie siê
>niebieskiego ekranu oznacza, ¿e j±dro Windows wykry³o stan
>awaryjny i zatrzymuje pracê komputera w celu zapobiegniêcia
>dalszemu niszczeniu danych. Powodem najczê¶ciej s± b³êdy w
>programach obs³ugi urz±dzeñ.

Mo¿e jednak w grê wchodziæ te¿ kwestia sprzêtowa. USB niestety, wbrew
za³o¿eniom, bywa w niektórych wykonaniach bardzo wra¿liwe na pod³±czanie
urz±dzeñ (³adunki elektrostatyczne?). Zdarza³o mi siê mieæ do czynienia
z komputerami, w których pod³±czanie pen-drive'ów powtarzalnie
resetowa³o komputery. I nie by³a to kwestia programowa.

--
| http://epsilon.eu.org/ |