Re: pendrive OCZ ATV - dziadostwo, bulwarowa terenówka to mało...

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 15 Jul 2011 - 11:43:02 MET DST

Dnia 2011-07-15, o godz. 09:50:15
Nathan <some@wh.ere> napisał(a):

> To co ty z tymi pędrakami robisz? Konkurs wytrzymałości?
> Ile lat mam swoje - nigdy mi nie pordzewiały, połamały itd.
> Niezależnie od i chińskiego partactwa w wyrobie. Jedno co mnie
> irytuje to ginące zatyczki.

Mi się zdarzyło parę sztuk uprać w kieszeni ale to w sumie dlatego że
mam w sumie ze 30 sztuk. ;-) Uprzedzając pytania - 2/3 z tego to 1GB
Kingstony których kupiłem kiedyś pudełko na wyprzedaży po ~6PLN (z
legalnego kanału dystrybucji) i mam je zrobione jak startowe z różnymi
narzędziami i instalkami. Np. Clonezilla, GParted, parę instalacji
Linuxa i Wind. Przydatne bo szybsze od płytek CD i sprawdza się w
stacjach bezdyskowych. No i czasami przy praniu coś się zawieruszy. Co
ciekawe po wysuszeniu praktycznie każdy dało się odczytać choć po
pewnym czasie na skutek korozji przestawały działać.

Zdrówko