Re: skaner jak drukarka - z automatycznym podajnikiem

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Jul 2011 - 19:36:49 MET DST

W dniu 2011-07-11 12:00, Animka pisze:

> Jak skanujesz obie strony kartki na raz?

że się wtrącę:
aby skanowało 2 strony kartki na raz, to nie widziałem.
Natomiast standardowo jest duplex, pod względem funkcjonalności
identyczny jak w drukarkach, czyli jest skanowana jedna strona, po czym
dupleks połyka kartkę, odwraca ją i oddaje obróconą, aby zeskanować
drugą stronę.

--
Pozdrawiam.
Adam.