Re: Dell - bateria a gwarancja

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Jul 2011 - 16:39:43 MET DST

> "Maciek Babcia Dobosz" 20110710122612.529eb253@babcia-workstation

> A ja bym chciał, aby gwarancja nie obejmowała montażu dysku czy RAMki.
> Ostatecznie nie obejmuje też włączenia komputera czy włożenia nowej
> baterii. ;)
>

> Podzieliłbym klientów na takich, którym trzeba w razie czego wstawić
> dysk czy RAMkę lub akumulator i na takich, którzy tego nie potrzebują.
> Ci ostatni kupowaliby nieco taniej -- powiedzmy o 5 złotych taniej cały
> notebook. :)
>
> -=-

> [...]

Chyba nie obsługiwałeś "większych" klientów ;)

Typów gwarancji niejednokrotnie jest kilka lub więcej. Ponadto niektóre
występują w różnych odmianach. Oczywiście dodatkowo można dokupić
przedłużenie do niektórych gwarancji.

Masz rację pisząc, że do klienta można dobrać typ gwarancji. Ale chyba
nie wiesz, że tak można zrobić ;)
Przykładowo, czasem w Dellu (na stronach dealerskich) dla niektórych
systemów jest 12 typów gwarancji z różnymi "dodatkami".

Weryfikacja uszkodzenia może kosztować tyle, ile wysłana część. W skali
makro byłyby to wielkie pieniądze wydane niepotrzebnie.

Odnośnie USB2/USB3 powiem tyle: wygląda to na czepialstwo ;)

Czasem lepiej nie mieć takiego klienta i mieć spokój ;)

--
Pozdrawiam.
Adam.