Re: SSD jakie wady?

Autor: marfi <marfi_at_bb.onet.pl>
Data: Wed 06 Jul 2011 - 23:15:41 MET DST

Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości
news:iv2dpg$hk6$1@news.onet.pl...

> Co do zastosowań profesjonalnych - bazy danych, to ciekawy obszar, ale
> również poza typowymi zastosowaniami prywatnego użytkownika

  Ktoś poważny się odważył na takie zastosowania?
  Mam wrazenie, że SSD to aktualnie obszar przyszczatych miłosników reklam,
którzy muszą się pochwalić osiągami przed kumplem z sąsiedniej klatki.

  Zaznaczam, że to tylko wrażenie z mojej prywatnej klatki - po prostu nie
znam osobiście nikogo kto skutecznie SSD używa i się tym chwali (może się
wstydzi przyznać :).

--
marfi