Re: SSD jakie wady?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 06 Jul 2011 - 19:19:57 MET DST

> Na mnie też niegdyś zadziałały i mało brakło a stałbym się właścielem
> SSD 128GB ale w miedzyczasie uświadomiłem sobie że:
> - "Boot Up Speed" daje mi kilkadziesiąt sekund oszczędności na tydzień
> czy miesiąc
> - performance test mi nic nie daje bo mnie nie podniecają wskaźniki -
> nawet nie wiem jak to mierzyć
> - Shut Down Speed mi całkowicie zwisa bo używam sporadycznie - korzystam
> bowiem ze stanu wstrzymania.
> - Vibration Test - no cóż nie jestem drwalem i nie używam hybrydowego
> połączenia laptopa z piłą spalinową

> [...]

Oj, jeżeli komputera używasz do **pracy** (szczególnie notebooka), gdzie
trzeba szybko otworzyć prezentacje, zmienić jakieś dane w arkuszu,
szybko znalezc cos w tysiacach maili. Roznica jest i to solidna.

Jezeli komputer sluzy do uruchamiania paru gier i przegladarki - na
pewno nie warto.

Ciężarówki nie kupuje każdy tylko dlatego, że ma sporo KM... ;)

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/