Re: Jak wyszukać duże pliki w XP ?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 05 Jul 2011 - 05:41:42 MET DST

On 2011-07-05 01:07, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> "Przemek" iusenj$oln$1@inews.gazeta.pl

> Masz też jeden katalog i jeden plik? :) Jeden pojemnik na sól, pieprz,
> cukier?...
> Jeden talerz do wszystkiego, czy może jesz prosto z garnka?... ;)
>
> Rozrzutni ludzie nawet pakują wiertła pojedynczo...
>
> -=-
>
> Nie umiem wytłumaczyć Polakom, po co mi:
>
> -- wentylacja
> -- ciepła woda do mycia
> -- wiele ,,kompletów'' bielizny
> -- wiele par spodni, wiele swetrów, koszul, różnych kurtek...

w/w to proste, zas nascie partycji - jakie jest sensowne wytłumaczenie?
Ilekroc zakladalem wiecej niz 2-3 partycje na dysk (lub obslugiwalem
znajomych) - problemy byly podobne, da partycji konczylo sie miejsce -
czy trzeba kupic nowy dysk, ew ,przenoszenie z jednej na druga.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/