Re: skaczący mnożnik w laptopie i smażalnia plastiku

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 03 Jul 2011 - 09:21:40 MET DST

W dniu 2011-07-02 23:28, Przemek pisze:
> Osadnik nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
>
> Z doświadczenia wiem, ze po roku, dwóch użytkowania wyczyszczenie
> wentylatorów i zmiana pasty na procku potrafi wskrzesić trupa.
> Z reguły dostęp do wentylatora nie jest tragiczny jak się na początku
> wydaje.

I tak zrobiłem, choć nie wyglądało to z zewnątrz na kompletne zabicie to
po rozkręceniu laptopa (problem były śrubki niechcące wyskoczyć tylko
się omykały). I caly problem był od jednego włosa na który po
przyklejały sie drobinki kurzu.

Temperatura spadła o 25*C!

Szkoda ze nie da sie regulować pracy wiatraka by załączał się przy 70*C
a nie przy 50*C. Pasty nie zmieniałem - nie ma dobrej juz pod reką a to
dosc dużo kolejnych srubek do rozkrecania.