Re: stacje dyskietek 3,5"

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_onet.pl>
Data: Thu 03 Feb 2011 - 12:08:41 MET

W dniu 2011-02-03 10:34, RadoslawF pisze:
> [...]

To ja właśnie to na myśli miałem;) Ale kłócić się nie chce. Bez flopki
można się obejść, ale jest ciężej i drożej.

> Dzisiejszy "Amigowiec" system stawia na karcie CF kopiując
> dane pod emulatorem Amigi na pececie. :-)

Na grzybie?!? ;) Przecież każdy amigowiec-rulezowiec jak widzi grzyba to
dostaje padaczki. Żeby kochaną amisię podłączyć do wstrętnego grzyba?!?
Boga w sercu nie masz;)))

> Szybciej, łatwiej i wygodniej, ale czasami ma to swoje wady.

Przestaniesz być amigowcem-rulezowcem;)