Re: Kamera IP > 640x480 z dobrej jakosc obrazem...

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Sat 29 Jan 2011 - 19:54:23 MET

> to niestety nie jest oczywiste ze zadziała. jak owo urządzenie ma win xp
> to tak, jak niema - loteria.

Sprawdze przed zakupem. Na pocatek chodzi o podglad czy frez
jeszcze zyje, czy tez moze juz sie poddal - bede siedzial przy
innym, stacjonarnym kompie. Otworze sobie okno na drugim monitorze.

A potem pewnie jakis netbook.
Laptopa mam, ale za duzo, za ciezki, szumi troche etc.
Cos malego do odpowiedzenia na mail, czy poczytania forum
by sie przydalo tak czy owak.