Re: HP Scanjet 4570C a windows 7

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 27 Jan 2011 - 00:18:57 MET

W dniu 2011-01-26 23:07, Radosław Sokół pisze:

> Ktoś? *Automat*. A komputery mimo upływu lat radzą sobie z
> automatycznym tłumaczeniem tekstów tragicznie.

Bardzo Ci dziękuje za tę informację. Niemniej jednak ktoś ten program do
automatu wprowadził i powinien ponieść przykre konsekwencje. Nie powinno
sie tolerować knotów nawet jak są bootami. To wstyd dla Polski.
Ciekawa jestem jak naszemu Rządowi tłumacze na konferencjach tłumaczą.
Jak źle to dopiero jest z czego się pośmiać :-)

--
animka