Re: drukarka do księgowości o dużej wydajności - tania w eksploatacji - laser

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Fri 21 Jan 2011 - 08:19:05 MET

Użytkownik "Marrcino" <niema@niczego.pl> napisał w wiadomości
news:4d37e23d$0$2439$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2011-01-20 07:18, nom pisze:
>>
> Lexmark E260d też
>
> A gdzie widziałeś zamienniki do tej drukarki? Nie piszę o butlach z
> tonerem ale o chipach.

Ja kupujÄ™ butelkÄ™ w agawa bez chipa, ta drukarka tylko informuje o niskim
stanie tonera, ale nie blokuje, więc można drukować. Ja na kasecie mam już
chyba z 8 tys. stron i dalej drukuje. Zasypywanie jest proste, trzeba
sciagnac tarcze enkodera (taki czarny krazek ze srebnymi bl;aszkami), pod
tarcza znajduje sie przezroczysty korek, lekko podwazamy srubokretem i
sciagamy. Wsypujemy toner i zamykamy. :-)