Re: Jak to się dawniej komputery składało;) PC World Komputer 12/1997

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Wed 19 Jan 2011 - 21:41:07 MET

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości
news:ih72gd$729$1@news.onet.pl...
> Jak to się dawniej komputery składało;) PC World Komputer 12/1997.
> Ciekawostka: pismo miało 216 stron i kosztowało 10,50zł. Porównajcie sobie
> jak to wygląda teraz.

w sumie dla mnie to czasy nie tak bardzo odległe bo zacząłem składanie w
1992. Jakby ktoś widział pierwsze numery Bajtka i Komputera w pdf-ie to
bardzo chętnie bym to jeszcze raz obejrzał.
Czasy siermiężne ale miło powspominać. Szczególnie reklamy firm typu
Computer Studio Kajkowscy robione chyba na igłówce. Ciekawe czy w ogóle
jeszcze istnieją bo google dają jedynie kilka stron informacji a była to
chyba pierwsza w miarę duża firma informatyczna w kraju kiedy jeszcze nikt o
Optimusach nie śnił. O dziwo w latach 80-tych istniał już całkiem dobrze
rozwinięty rynek usług i produktów informatycznych w kraju. Całkiem sporo
było też krajowego oprogramowania mimo iż nie istniało wtedy praktycznie
prawo autorskie które to by chroniło.