Re: Jak to się dawniej komputery składało;) PC World Komputer 12/1997

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Wed 19 Jan 2011 - 20:34:27 MET

Dnia Wed, 19 Jan 2011 18:22:24 +0100, Maciek napisał(a):
> Widać brak zamiłowania do historii. Proszę bardzo: Bajtek nr 1/94 -
> pierwszy z góry, bo niżej są te w większym formacie, a w nim:

I jeszcze ta obietnica ministra sportu Aleksandra Kwaśniewskiego, że państwo
podaruje komputer pierwszemu dziecku o imieniu Bajtek :)
Ale czytało się to z wypiekami na twarzy, trzeba przyznać - a potem przyszły
różne inne piśmidła i Bajtek w końcu padł :(
Szczęśliwie archiwa w piwnicy zachowane :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944