Re: SATA - Hot Swap ?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 19 Jan 2011 - 01:33:13 MET

Dnia Tue, 18 Jan 2011 22:29:44 +0100, Tomasz Jasiński napisał(a):

> Ja bym zaczął od wymontowania dysku z tego ustrojstwa, podpięcia do
> innego komputera i testów np za pomocą MHDD czy VICTORIA, dysk może
> mieć jakieś niestabilne sektory.

Podane oprogramowanie oczywiście sprawdzę. Co ciekawe - dysk ma takie jazdy
stosunkowo niedługo (rzędu dwóch / trzech tygodni) i tylko, tylko i
wyłącznie na tym komputerze. Sprawdzałem również opcję wykręcenia dysku z
obudowy i bezpośredniego podłączania do kontrolera - ta sama sytuacja:
sprzętowo wykryty, partycja niewykryta.

[ Prawda, nawet gdy dotyczy rzeczy drobnej, przekracza niepewne poglądy    ]
[ na zagadnienia naprawdę wzniosłe.                    (Leonardo da Vinci) ]