Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Mon 17 Jan 2011 - 21:31:37 MET

qwerty wrote:

> Po co? Do tv można zainstalować przeglądarkę www, a filmy puszczać z
> samby czy ftp.

Ale wszyscy anty-laptopowi są cwani :/
Na początek zaznaczę, że sam używam laptopa i desktopa, co by nie było.
Do nikogo jakoś nie dociera, że laptop jest rozwiązaniem *najprostszym*!
Jeśli używa się na przemian 2 komputerów to pojawia się:
- synchronizacja poczty
- synchronizacja plików
Ludzie już mają swoje skrzynki pocztowe i co? mając taki onet czy wp
mają zmieniać bo tam IMAPa nie ma?
Mają kupować sobie NASa aby pliki synchronizować i ew. serwować coś na
TV, no jeszcze mieszkanie kablować? A i jeszcze drukarkę uwspólnić ;))
O kosztach nie wspomnę ....
Ja sobie tak zrobiłem ale 95% użytkowników nie ma tego i nie chce mieć!
Wolą mieć coś "gorszego" ale bez kombinowania i wgryzania się w to jak
to czy tamto działa (albo i nie działa i co wtedy?)
Może zwyczajnie interesuje ich coś innego?

Trzeba mieć nierówno pod sufitem aby komuś kto chce laptopa wciskać
sieć domową ://

--
Wojtek