Wysyłka HDD do Western Digital.

Autor: 4CX250 <taunusmtv_at_poćta.łonet.pl>
Data: Mon 10 Jan 2011 - 10:31:44 MET

Witam.
Mam dwa dyski WD Caviar WD5000AAKB WCAS 500GB do naprawy gwarancyjnej
z powodu bad sektorów. Chcę wysłać je bezpośrednio do WD za pomocą RMA
na ich stronie. Oba dyski mają 3 letnią gwarancję i mam już stworzone
i wydrukowane wszystko co trzeba do wysyłki. Mam jednak obawy co do
jednego dysku. Gdzieś tak wyszło podczas tych przekładek między
komputerami że naklejka srebrna zamykająca otwór rewizyjny dysku, ta
od spodu która częściowo wchodzi pod PCB jest delikatnie mówiąc nieco
zmaltretowana. Jest cała, nie podziurawiona ale jakby porysowana i
ktoś mógłby przypuszczać że być może była odklejana. Napewno nikt jej
nie odklejał i nie zaglądał do środka dysku bo i po co jeżeli dysk
jest na gwarancji. Zarysowania powstały przypadkowo być może od
paznokcia albo podczas przekładania dysku między komputerami od jakiś
przewodów itp.
Mam wątpliwości że jak wyślę ten dysk to mi WD odmówi naprawy
gwarancyjnej i nie sam ten fakt zaboli ale nie chcę aby naliczyli mi
jakiejś opłaty za nieuzasadnioną obsługę gwarancyjną lub przesyłkę.
Jak myślicie wysyłać czy nie?

Marek