Re: Brother-tusz

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 09 Jan 2011 - 18:16:56 MET

W dniu 2011-01-09 16:09, JoteR pisze:
> "Gupik" napisa艂:

> To zale偶y od producenta - w oryginalnych Brothera nie wida膰, w jakim艣
> zamienniku, kt贸rego nazwy ju偶 nie pomn臋 - te偶 nie, natomiast zamienniki
> ActiveJet maj膮 "przezroczyste" pojemniki i co艣 tam wida膰.

Zam贸wi艂am 偶贸艂ty tam gdzie poda艂e艣 linka. Juz mia艂am p艂aci膰, ale szybko
zrezygnowa艂am. Poprosi艂am o anulowanie zam贸wienia. Nie op艂aca艂o mi si臋.
Nie mam jakichs ich specjalnych kod贸w do zap艂acenia 6 czy 9 z艂 za
przesy艂k臋. Za ta cen臋 odbior臋 sobie (mam po drodze) w Komputroniku bez
d艂ugiego czekania w kolejce na poczcie.

--
animka