Re: Najmniejszy seryjny nosnik danych

Autor: bart_h <bart_h_at_dzimajl.koml>
Data: Sun 02 Jan 2011 - 01:12:08 MET

> Kolega potrzbuje ukrywac jakies materialy tak, zeby nikt nie znalazl ????
> Osobiscie nie znam nic mniejszego od karty mikroSD

Być może chce przemycić dane pod paznokciem lub pod powieką...
To żart oczywiście, ale ja również nie kojarzę niczego mniejszego - i
chociaż mogę się mylić, to karta jeszcze mniejsza a wykonana w obecnej
technologii będzie strasznie się grzała - mikroskopijne wymiary
powodują, że ciepło nie ma jak odpromieniować. Moja microSD 8GB przy
zgrywaniu dużej ilości danych grzeje się tak, że parzy w palce i nie da
się jej utrzymać. Mam nadzieję że się nie usmaży...