jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/

Autor: marcan <marcan_akwa_at_op.pl>
Data: Fri 31 Dec 2010 - 19:06:21 MET

Witam,
Jest sobie odbiornik TV. Jest też komp. Na zdjeciach widac jakie
wejscia/wyjscia maja obadwa. Jak i czym podlaczyc jedno z drugim, tak aby
odtwarzajac z kompa filmy i zdjecia byly one odbierane na TV. Kiedys mi to
wychodzilo - czinczami szlo audio, a kablem S-video szlo video. Teraz mam w
TV S-video 4 pinowe a w kompie 6 pinowe, a kabel stary 4-4. Co mam kupic,
aby bylo dobrze i nie koniecznie zrujnowalo mnie finansowo?
Pozdrawiam
marcan

Linki (na priva moge podeslac 1:1):
gniazda w TV: