Re: Drukarka A2/2 - jest taka?

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Fri 31 Dec 2010 - 01:21:30 MET

On Thu, 30 Dec 2010, Marx wrote:

> ja nie wiem czy jakikolwiek laser daje możliwość drukowania na wstędze,

  Nie. Przynajmniej w rozsądnym zakresie cenowym.

> tzn czy technologicznie jest to możliwe?

  Ale ja *nie potrzebuję* drukowania na wstędze!
  Niech mi toto wydrukuje stronę A4 i starczy :)
  Grunt, żeby potem *przewinęło* resztę papieru bez wydzierania się
wszelkimi możliwymi interfejsami że "paper error"!

> Z atramentówką byś sobie poradził ;) tyle że droższe wydruki są

  Przede wszystkim "na nie" jest problem zasychania tuszy, szybkości
wydruku i inne takie. Z naciskiem na zasychanie :)

pzdr, Gotfryd