Re: przegrzewanie sie PC...a brak pomysłów..

Autor: Milosz Klemens <maveriq_at_interia.pl>
Data: Thu 30 Dec 2010 - 17:18:18 MET

Czyli innymi słowy przegrzewanie się komputera (z tego, co tutaj miałem
możliwośc wyczytać w większości wynika z wady (zanieczyszczenia) procesora?
Mam podobny problem, tyle, że na komputerze przenośnym (procek Intel Celeron
1,8, płyta główna ClevoM2205). Próbowałem zastosować kilka programików,
stosujących instrukcję "halt", ale niewiele pomogło. Moglibyście coś
doradzić? Zamówiłem specjalną listwę chłodzącą, aczkolwiek, wiem, że to jest
półśrodkek. Stąd też moje pytanie: czy wymiana (właściwa konserwacja
procesora) ew.i przeczyszczenie procesora, z zastosowaniem odpowiedniej
pasty termoprzewodzącej mogłoby w tym przypadku coś pomóc, czy komputer jest
raczej "do wyrzucenia"? Z regulacja napięcia jest trochę problem, bo BIOS
jest jakiś dość prosty (zdaje się Phoenix) więc nie pardzo jest możliwośc
regulować napięcie, a na programikachtego rodzaju nie bardzo się znam (a
wolałbym raczej najpierw się czegoś na ten temat dowiedzieć, aniżli spier...
komputer do końca.

Pozdrawiam, M.

BTW: Myślałem też o aktualizacji BIOSU, ale płyta jak już wspomniałem jest
jakaś "egzotyczna" i na stronie producenta właściwie poza sterownikami nie
ma nic konkretnego