Re: Karta sieciowa w laptopie

Autor: Jan Bucki <jbucki_at_wp.pl>
Data: Wed 29 Dec 2010 - 22:40:25 MET

RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> :

> To wskazywało by na problem z systemem lub wirusem.
> Sprawdź spod jakiejś wersji live linuxa.

To tez nie. W sumie nei na drugiej partycji ale na drugim dysku (są dwa)
cyt.
"Co ważne, aby wykluczyć przyczynę systemu postawiłem na drugiej partycji
czysty system i efekt ten sam."

A czy czasem nie potzreba wgrac pod Win7 sterowników chipsetu do płyty?
Intel Chipset Installation Utility for ICH8
Tyle, że do mojego modelu dv9700 numer dv9790ea (model angielski) nie
figuruja pod Win7 - sa do XP...Vista
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=2093&lc=en&cc=uk&dlc=en&sw_lang=&product=3665120#N493

Aha, laptop po wyjeciu na pare minut baterii i ponownie jej wlozeniu oraz
podłaczeniu zasilacza - odpalil.

Pozdrawiam
Jan