Karta sieciowa w laptopie

Autor: Jan Bucki <jbucki_at_wp.pl>
Data: Wed 29 Dec 2010 - 18:45:26 MET

Witam,

Mam dziwny przypadek. Na laptopie HP Pavilion dv 9700 nagle inetrnet
przestał działać - po kablu eth. podłaczony do karty sieciowej, transfer
pobierania jest ~2 do 5KB a powinien być w granicach ~600 KB, Dodam, że
otwieranie strony np. google trwa "wiecznosci". Wyłaczyłem w men. urzadzen
karte, a podłączyłem karte sieciowa zewnętrza Edimax EU-4230 przez USB.
Wynik ten sam jak na wbudowanej karcie. Natomiast gdy połącze się przez WiFi
to wszystko śmiga poprawnie. Przypuszczałem, że jest uszkodzona karta. W
BIOSie ustawiłem wszystko za domyslne. Co ważne, aby wykluczyć przyczynę
systemu postawiłem na drugiej partycji czysty system i efekt ten sam.
Natomiast jak podłacze do drugiego laptopa Acer (żony)) to wszystko smiga
jak nalezy, To samo jak podłącze do blaszaka to wszystko jest poprawnie.
Więc kabel, Livebox itp. jest ok. Tylko to sie dzieje na tym lapku HP
Pavilion.
Co moze byc za przyczyna, może jest jakis przycisk na lapku, który wyłącza
lub zawalnia połaczenie lub kart(y)a albo jakies zwarcie na ....?.
Aha, korzystam z dostawcy internetu przez TPSA - Livebox 6MB.
System Win7pl.

Pozdrawiam
Jan