Re: Akumulatorki do myszy

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Wed 29 Dec 2010 - 17:40:31 MET

> Nie ma reguły. Sanyo padły mi po roku, a jakieś Tronic z Lidla za
> 12zł/4szt. działają już kilka lat. :-)

"Tronic" robi juz całkiem niezłe akumulatory w swojej grupie cenowej,
ostatnio za 10% drożej sprzedaje np w Aldi akumulatory o niskim
samorozładowaniu jak Eneloop. Używam sporo akumulatorów i zauwazyłem że
firmowe o maksymalnych pojemnościach warto kupować do intensywnego
używania bo po 2-3 latach ilość uszkodzonych mało zależy od ceny i nazwy
producenta. Oczywiście nie mówię o róznych chińskich wynalazkach z
allegro po 3 złote bo mam poważne obawy czy wiele z nich to nie braki
produkcyjne i nie trafia do Polski zamiast do recyklingu.