Odp: przegrzewanie sie PC...a brak pomysłów..

Autor: Arkadiusz Stopa <arek_at_zmylka.pl>
Data: Mon 27 Dec 2010 - 10:46:14 MET

Użytkownik "BETON" <brak@mejla.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:if826e$2b0$1@inews.gazeta.pl...
> komputer sie wyłącza przy zbyt duzym obciążeniu procesora -i czasie..
> Probowałem juz wszystkiego przy właczeniu jakiejś konwersji dvd- gdzie
> obciezennia procesora wzrasta na 100%, program speedtest, w jedym z
> czujników pokazuje szybki wzrost temperatury.. i wystarczy kilka -
> kilkanascie minut w takim stresie i sie wyłącza..
> Ale nie wiem który to czujnik...
> Załozyłem porządny radiator i wentylator na procesor, na radiatorze
> fabrycznym chipsetu dałem wiatrak- troche pomogło- ale tylko spowolniło to
> przegrzewanie sie komputera- co w efekcie powoduje zadziałanie
> [...]
-------------------------
Miałem taki przypadek. Kupiłem koledze na Allegro używaną płytę z
procesorem AMD. Niestety przegrzewał się tak, że w ogóle nie dało się
uruchomić bardziej obciążającego procesor programu na dłużej niż kilka
minut. I to wszystko pomimo dobrego radiatora na procesorze. Zażądałem
od sprzedawcy wymiany procesora, przysłał drugi tego samego typu
i problemy ustąpiły. Działa do dzisiaj, można mu postawić zadanie do
liczenia z obciążeniem 100% non stop i nie ma problemu.

Wymień procesor na sprawny egzemplarz.

--
Pozdrawiam serdecznie
Arkadiusz Stopa