Re: 500W

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 24 Dec 2010 - 00:08:51 MET

> Witajcie,

> Czy wymiana zasilaczy na "lepsze" ma sens w kontekscie oszczedzania

Coś mi trudno uwierzyć w te ok 250W na komputer w idle.
Mam starą maszynką na c2d q6600 (65nm - 90 W)
plus ATI 3860 2GBRam i 4 dyski. W idle ciągnie max 170W (bez monitora)
A twoje maszyny są słabsze. Szczególnie grafika zintegorawana.
Zasilacze Enermax 600W ale nie sądzę aby to miało wielkie znaczenie.
Po co trzymasz komputery 24/24 czy to jakieś serwery? Do ściągania to jakiś
nettop na atomie wystarczy co bierze ok 25W.