Re: notebook 10' - spostrzeżenia

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Thu 23 Dec 2010 - 09:57:39 MET

> I słusznie, bo te 600 w pionie (minus pasek zadań, menu i paski narzędzi
> programów) to dużo za mało, no ale coś za coś - ostatecznie to tylko 10
> cali.
To prawda. Ja na początku, ustawiałem pasek zadań po prawej ale
zrezygnowałem z tego pomysłu i włączyłem autoukrywanie (chyba optymalne
rozwiązanie). W Firefoxie odfajkowałem ze 2-3 paski narzędzi, które
ograniczały pole widzenia w pionie. Da sie uzywać do WWW ale ideał to to
nie jest. Na pocieszenie - zintegrowana grafika Intela 3150 potrafi
pociagnac prawie pełne HD po podłączeniu do większego monitora.
Da się grac w sieciówki (Halls of Valhalla śmiga w 1024x600/16bit).
Mam zainstalowany soft do muzykowania (reaper+samplitude ze sterownikami
ASIO4ALL) i można na tym grać przy pomocy klawiatury wirtualnej niczym
na organkach "mały Kazio" ;) Zastosowań jest znacznie więcej. Kolega
spokojnie obrabia zdjęcie w Photoshopie (tylko, że rozbudował RAM do 2GB).

> Aha - i jeszcze wkurza mnie wywrotność tego ustrojstwa, nie wiem czy to
> taka uroda mojego MSI Wind, czy ogólna przypadłość netbooków.

Ja mam Dell Inspiron mini 1018 - nie zaobserwowałem żadnej wywrotności.
W netbookach kolegów tj Samsung N150 też nic takiego nie występuje...
Może to zależy od tego co się wyrabia? ;)

Pzdr, OMSON