Re: Monitor biurowy do 2000 zł

Autor: Arkadiusz Dymek <adresu_at_nie.bedzie>
Data: Sun 19 Dec 2010 - 18:59:20 MET

W dniu 12/19/2010 6:55 PM, Grzegorz Krukowski wrote:

> A wybierz taką, że ustawiona rozdzielczość będzie połową
> rozdzielczości matrycy (np monitor ma 1920x1200 to wybierz 800x600) i,
> jak się da, wybierz takie skalowanie aby monitor nie rozciągał obrazu
> do kształtu monitora tylko wyświetlał wycentrowany obraz.

Ten staroć ma 1280x1024, skalowanie tylko przez rozciąganie, a soft z
którym mam największy niestety został napisany z założeniem, że korzysta
się z dużego monitora - dużo okienek, tabelka ala excel, już przy tej
rozdzielczości muszę się sporo naprzewijać. Nowy monitor zresztą i tak
muszę kupić, bo zaczynają świetlówki szwankować, no i jednak 1280x1024
to dla mnie za mało. Potrzebuję 1920x1200, najlepiej z piwotem.

Pozdrawiam,
Arkadesh