Re: Monitor biurowy do 2000 zł

Autor: Arkadiusz Dymek <adresu_at_nie.bedzie>
Data: Sun 19 Dec 2010 - 12:09:51 MET

W dniu 12/19/2010 10:56 AM, CUT_INZ wrote:

> Jeśli faktycznie potrzebujesz monitor do tego co piszesz to lepiej kup
> dwa 22' monitory.

Drugi mniejszy już mam, więc do materiałów pomocniczych typu okienko
debugu, słowniki czy referencyjny pdf starczy. Potrzebuję głównego,
dużego ekranu roboczego. Pewno skończy się na tym, że pooglądam sobie w
sklepie, ale to zawsze mało wiarygodne, bo przy sklepowym oświetleniu
wszystko wygląda inaczej.

Pozdrawiam,
Arkadesh