Re: Jak załoćyć partycję by pominąć bad sectory ?

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Wed 15 Dec 2010 - 14:07:26 MET

Dnia Tue, 14 Dec 2010 15:01:43 +0100, instalowanie napisa³(a):

> Mam dysk SATA 500GB. Gdzie¶ na pocz±tku jest obszar ok 6 GB uszkodzonych
> sectorów (stwierdzi³ to pozostawiony na noc HDAT2)

6GB to w cholere i troche uszkodzonych sektorow.
Jestes pewien ze chcesz na takim dysku trzymac jakies dane? to jak rosyjska
ruletka.
A je¶li juz koniecnzie musisz, to zrob formatowanie niskopoziomowe (low
level format) gdzie uszkodzone sektory zostana odpowiednio oznaczone.

--
Mark