Re: Dziwny pendrive

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 13 Dec 2010 - 17:12:30 MET

"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
news:ie3jb8$8tt$1@node1.news.atman.pl...

> Dowody to trzeba przedstawić w sądzie jeśli już.
> A czy można twoje założenie przyjąć w druga stronę ?
> nie masz dowodu a pyszczysz że facet jest niewinny czyli
> jesteś "skończona szmata bez honoru"

Nigdzie nie napisałem że facet jest niewinny, to raz.
A dwa - domniemanie niewinności przy braku dowodów winy
to PODSTAWOWA ZASADA w cywilizowanym społeczeństwie.
Szkoda, że Ty jeszcze nie dorosłeś do tego aby żyć w cywilizacji.

> Czyli ładnie założyłeś że wyjść na idiotę w swoich oczach
> to żaden wstyd. :-)
> I jak to idiota zapomniałeś i oczach innych czytających.

Niestety nie zrozumiałeś aluzji... No ale nie zaskoczyłeś mnie tym bardzo.