Re: Dziwny pendrive

Autor: Jacek S <orm_at_fcnzh.cy>
Data: Sun 12 Dec 2010 - 23:01:06 MET

W dniu 2010-12-12 19:35, m4rkiz pisze:

> tu nie ma co sprawdzac, tak jest
> za 30 pln to sobie mozna 2GB albo mocno przechodzone 4GB kupic a nie 16

E no, bez przesady. Zupełnie przypadkiem, chodząc dzisiaj za namową
swojej żony po marketach ( no wiem, markety...) w świątecznym, kuva,
nastroju widziałem całkiem nowe, nie przechodzone, 4GB Sandisc'i za 19zł
( Auchan ) i 4GB Kingston'y za 29zł ( Carreour ) - pewnie, że
prawdopodobnie to jakieś lipne reklamówki, no ale chyba lepsze, niż w
tej aukcji - więc za 3 dyszki coś tam już 4GB ( no 16 raczej nie, ale
wspominasz akurat 2 i 4GB) kupisz:)

--
Jacek S.