Re: Dziwny pendrive

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sun 12 Dec 2010 - 22:52:17 MET

"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:ie3cml$tf$1@inews.gazeta.pl...

> Potencjalnych nabywców, szukających w przedświątecznym amoku gwiazdkowych
> upominków. Takie małe gówienko w zgrabnym etui w sam raz się na to nadaje.
> Ja sygnalizuję, że warto czytać uważnie treść aukcji z takimi "okazjami" i
> stronę "O mnie" również. Ty zaś nieustannie podważasz moje zastrzeżenia.

Twoje zastrzeżenia nie dowodzą oszustwa.

> Ponownie pytam: jaki masz w tym interes?

Nie podoba mi się rzucanie oskarżeń oszustwa w oparciu wyłącznie o swoje
widzi-misiÄ™.

> Napisałem wyraźnie o "skubaniu jeleni".
> Słowo "oszustwo" ty wprowadziłeś do wątku, więc przestań pszemolić.

Nie wypieraj się teraz - napisałeś że dysk nie ma pojemności 16GB.
A więc nazwałeś sprzedawcę oszustem.

> Czyli nadal uważasz, że to deszcz pada.

Czyli nadal uważam, że internet jest pełen idiotów którym niewiele
trzeba aby być "pewnym" że X to oszust albo że ktoś nie ma racji
bo inny ktoś użył przeciw niemu argumentu personalnego...

> Dowody są w treści aukcji i w cenie tego pendrajwa.

To tylko Twoja wyobraźnia, nie dowody.

> Żaden ze znanych mi pendrajwów nie ma ograniczeń na wielkość pliku innych,
> niż wynikające z ograniczeń systemu plków. Zatem zastrzeżenie "maksymalna
> wielkość pliku przy zapisie to 30 MB" jest dla mnie jednoznacznym dowodem,
> że ten pendrive nie ma pojemności, którą sugeruje tytuł i treść
> przytoczonej aukcji.

A dla mnie nie jest dowodem.

> ZresztÄ… nigdzie w opisie tej aukcji nie jest podane wprost: "oferowany
> pendrive ma 16 GB pojemności",

Jak to nie??? Åšlepy jesteÅ›?

> co jak dla mnie też jest dowodem manipulacji.

Bo Ty wszędzie widzisz konszachty i manipulacje :-)
Może masz coś z głową?

> No ale grupowi specjaliści od zakupów na (za przeproszeniem) Allegro już
> dawno stwierdzili, że taki tytuł aukcji jednoznacznie określa pojemność.
> Więc skoro tak twierdzą "specjaliści", to mamy aukcję z pendrajwem o
> pojemności 16 GB za 30 zł, na który nie da się nagrać pliku większego niż
> 30 MB. Nadal twierdzisz, że wszystko z tą aukcją jest w porządku?

Nadal twierdzę, że nie masz dowodów oszustwa.