Re: Czy administrator ma prawo znać hasła użytkowników poczty?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Thu 09 Dec 2010 - 10:49:34 MET

W dniu 2010-12-09 06:28, Remek pisze:

> Przeczytaj dokładnie mój post. Zadałem pytania, za które z góry przeprosiłem
> jeśli są głupie. Nie odnosiłem się do żadnych innych pytań, czy wypowiedzi.
> Chodziło o MOJE PYTANIA? Boże spuść bombę.

Oj Remku. Widzę, że Ty też masz niemały problem z niedoczytywaniem.
Zarówno w tamtej jak i w tej dyskusji - jak teraz widzę. Przeczytaj
wyraz po wyrazie mój komentarz. Dokładnie odwrotnie go interpretujesz.
Wygląda to tak jakbyś napisał, że coś jest białe, ja potwierdziłem, że
to jest białe a Ty mi zarzucasz, że czegoś nie doczytałem w Twoim poscie
bo to przecież to jest "białe" a nie takie jak ja potwierdziłem, że jest
"białe". :-D

Przecież wyraźnie napisałem, że to kolega TARNUS a nie Ty nie doczytał
czegoś i się piekli nie wiadomo o co (szczególnie, że bardzo kulturalnie
przeprosiłeś za ew. niezrozumienie tematu). Wyraźnie napisałem, że
stałeś się OFIARĄ jego niedoczytania lub niezrozumienia. Nie rozumiem
jak mogłeś to zinterpretować w odwrotny sposób - bo to sugeruje Twój
komentarz?

Napisałem też, że Ty z kolei nie doczytałeś czegoś w ZUPEŁNIE INNEJ
dyskusji ze mną o zasilaczach w zupełnie innym wątku i sytuacja była
dokładnie odwrotna. Więc tu ciała dał Tarnus a tam Ty. To chciałem
pierwotnie powiedzieć lecz to co powyżej piszesz nieco obraz zmienia :-)