Re: SLI a dwa monitory

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 08 Dec 2010 - 19:36:39 MET

Dnia Wed, 08 Dec 2010 17:35:56 +0100, Lagod napisał(a):

> To chyba tylko niektóre, czy jak to jest?

Raczej zdecydowana większość (jak nie wszystkie), które wyprodukowano po
wprowadzeniu tej technologii na rynek.

> Podłączyłem dwa X1550 i jedyne co się zmieniło, to możliwość
> rozszerzenia pulpitu o kolejne dwa monitory, ale opcja crossfire się nie
> pojawiła.

1. Zależy jeszcze, jaki masz model płyty głównej - czy pozwala on nie tylko
obsadzić dwie karty graficzne, ale jeszcze zmajstrować konfigurację SLI (dla
NVIDII) czy Crossfire (dla Radeonów)
2. Zależy też od karty - z
http://www.overclockersclub.com/reviews/powercolor_ati_radeon_x1550_/
wynika, że możliwości uruchomienia dwóch Radeonów X1550 w trybie Crossfire
nie ma. Co specjalnie nie dziwi, biorąc pod uwagę, że to karta z segmentu
low-end.

[ Kobieta jest jak cień, gdy ją gonisz - ucieka; gdy Ty podążasz           ]
[ w przeciwnym kierunku - ona podąża za Tobą.                              ]