Re: Czy administrator ma prawo znać hasła użytkowników poczty?

Autor: tarnus <marko1a_at_lycos.de>
Data: Wed 08 Dec 2010 - 08:17:40 MET

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości
news:idmstq$12f$1@inews.gazeta.pl...
> Co do Twojej głupoty mam moja rodzina? Nie rozumiesz słowa pisanego i
> czepiasz się mojej rodziny. Przeczytaj jeszcze raz i może zrozumiesz co
> napisałem. Chociaż wątpię. Przy Twoim ograniczeniu umysłowym...

Ja wiem dobrze co napisałeś. Po prostu jestes jednym z tych co to nie wie co
i jak, ale odpowiedzieć cokolwiek musi.
Po prostu musisz zaistnieć i nabazgroliłeś jakieś swoje wyobrażenia i
teoryjki.
Zamiast gdybać i wystawiać jakieś opinie bez znajomości i pokrycia na drugi
raz lepiej zamilcz albo
zapytaj najpierw o więcej szczegółów matołku.

EOT