Re: wzmacniacz audio w pc

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Thu 02 Dec 2010 - 18:10:32 MET

sTav pisze:

> Nie miałem pojęcia, że były karty na PCI ze wzmacniaczem, a to chyba by
> mnie urządzało.
>
> Mógłbyś podać jakąś marke / model na start?

wyjąłem z szuflady:

Creative labs, CT4810. ma zworkę (para) która na wyjściu robi:
1- line out
2 speaker out
sądząc po rozmiarach wzmacniaczem jest TDA1517 -nie ma nawet radiatora
Wcześniejsza miała takie dwa wzmacniacze (elementy wykonawcze) które
miały takie "skrzydełka" i były nimi przylutowane do płytki drukowanej.

ToMasz

PS wcześniejsza to był soundblaster (cośtam cośtam) 16 albo 64