Re: wzmacniacz audio w pc

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Thu 02 Dec 2010 - 14:31:06 MET

JoteR wrote:

> Inaczej o basach można zapomnieć. Jak
> myślisz, czemu w układach zasilanych niskim napięciem (np. w
> samochodach) stosuje się końcówki mocy w układzie mostkowym? Właśnie
> dla uzyskania tej amplitudy.

W samochodzie mają być dobrze słyszalne podczas jazdy - na tle
pracującego silnika (chyba że jeździsz Rollsem :-)

4 om uzyskasz 6W, a to

> Zresztą dyskusja jest jałowa, bo Mariusz
> nie ma karty ze wzmacniaczem.

Mam! Nawet 3. :-) Dwie na ISA bus (AWE32, MediaVision), jedną
zintegrowaną, (Crystal/Emu) - ta ostatnia jest aktualnuie w użyciu.

Każda z nich jest wystarczajaca na moje wymagania dot. *odtwarzania*.
Rzecz w tym, że potrzebuję wreszcie przesiąść się na nowszego peceta, a
te nie mają slotów ISA ani amp on mobo.

 Dlatego zaproponowałem mu wzmacniacz
> montowany w zatoczce 5,25", IMHO znacznie poręczniejszy choćby ze
> względu na możliwość ręcznej regulacji siły głosu.
Dzięki za link, ale niestety całkowicie się zgadzam z komentującymi na
tej stronie...

--
Pozdrowienia!
M.