Re: kontroler LPT MosChip - jak ustawić adres?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sun 31 Oct 2010 - 13:23:26 MET

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości
news:iajmk2$h40$1@mx1.internetia.pl...
> Do jakiejÅ› aplikacji "dosowej" (np programatory itp) grzebiÄ…cej po
> fizycznych rejestrach portu LPT pod tymi adresami (w windowsie przy użyciu
> dlportio zapewne)?

Do aplikacji windowsowej, programator firmy ACS - PS32 Programmer. Trzy
porty na sztywno do wyboru, port musi być w trybie EPP.

> Nie da się tak prosto. To jest karta na PCI/PCIe która nie będzie ci
> chodziła w niskim zakresie I/O. Dziwne że ustawia się 400h, czy to
> przypadkiem nie jest 0x04000h? (u mnie ta sama karta chodzi na 0x0A000h)

Zasób Udziały Opis urządzenia
Port E400-E407 Wyłączne PCI Parallel Port (LPT1)
Port E080-E087 Wyłączne PCI Parallel Port (LPT1)

> Patrzałeś na stronkę producenta czipu, czyli
> http://www.moschip.com/mcs9835_downloads.php ?
> Jest tam taki magiczny driver _DOSowy_ który da się pożenić z dosem
> (freedosem, 5.22 itp), który odpalany z config.sys "przejmapowuje" adresy
> 0x378h na twój adres karty, więc dosowy program działa.

Ale potrzebujÄ™ Widowsowy.
Są karty które pod WinXP ustawią "prawidłowy" adres?

Pozdrawiam.

--
Irokez