Re: Bardzo duża mysz

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Fri 29 Oct 2010 - 03:33:32 MET DST

W dniu 2010-10-28 09:23, Jacek W. pisze:
> Czy możecie mi polecić jakąś bardzo dużą mysz, żeby duża dłoń leżała
> na niej całą powierzchnią?
> Może ktoś ma takie łapy jak ja i już znalazł ;-)
> Uwaga - Logitech MX 1100 nie jest duża
>
> Pozdrawiam
> Jacek W.

Proszę bardzo: Natural Wireless Laser Mouse 6000 od Microsoftu. Używam
od kilku miesięcy i jestem zachwycony choćby z tego powodu że minęły mi
problemy z bólem nadgarstka, oprócz tego że jest wielka to jest również
doskonale wykonana, boki ma z gumy a nie pokryte gumowatym lakierem,
mechanika kółka powoduje że jest to moja pierwsza mysz w której
korzystam z funkcji przewijania w poziomie, dwie rzeczy tylko wymagaja
przyzwyczajenia, kółko nie terkocze tylko obraca sie płynnie choć z
takim "kleistym" oporem jak np. regulacja ostrości w lornetce a boczne
przyciski są umieszczone za wysoko i wymagają dużego ruchu kciuka.
Zaletą jest też dobre oprogramowanie pozwalające przypisywać klawiszom
nawet myszy rejestrowane makra czy automatycznie zmieniac ustawienia
myszy w zależności od obsługiwanej aplikacji.

Warto tylko poszukać OEM bo ja kupiłem nówkę z fakturą i roczną
gwarancją choć bez pudełka za 85zł a w niektórych sklepach wyceniają ja
na 265zł :)