Re: wXP zmienia sprzęt

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Thu 28 Oct 2010 - 13:33:54 MET DST

Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości
news:be282364-4a10-44b2-8c9d-8866f7f9aae7@f33g2000yqh.googlegroups.com...

> Spróbowałem - bluescreen... :(

Chociaż musze wyznać, że z lenistwa startowałem ten XP z dysku
zewnętrznego przez USB - czy to możliwe, że to dlatego? I gdyby to by
było z dysku wewnętrznego to inna sprawa wtedy?

->
Bardzo prawdopodobne. Napęd startowy na USB jest inaczej zorganizowany niż
na dyskach podłączonych przez ATA czy SATA.