wXP zmienia sprzęt

Autor: Xian Mi Mao <xian.mi.mao_at_gmail.com>
Data: Wed 27 Oct 2010 - 20:21:57 MET DST

Chcę przełożyć ten sam już dawno zainstalowany WindowsXP na inny
znacznie znacznie znacznie nowszy komputer (choć również chipset i CPU
Intela).

Pytanie: czy nie najszybciej będzie tak:

Krok 1. JESZCZE na poprzednim komputerze zainstalować komplet
sterowników DO NOWEGO SPRZĘTU (ściągniętych z portalu producenta)
(na poprzednim komputerze - bo na nowym wiadomo - bez tych sterowników
- windows w ogóle się nie uruchomi)

Krok 2. przekopiować partycję z systemem z dysku poprzedniego
komputera na dysk nowego komputera - przy pomocy jakiegoś "Magic
Partition Manager"

Krok 3. uruchomić (czy "wstanie"?) tak przekopiowany XP na nowym
komputerze i ewentualnie doinstalować wszystko o co poprosi

Czy taki sposób zmiany sprzętu ma szanse zadziałać?
Poproszę o opinie Szanownych Groupowiczów! :)