Re: Przycisk skanowania na drukarce Brother

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 14 Oct 2010 - 23:41:52 MET DST

W dniu 2010-10-14 21:48, Wiktor S. pisze:

> A masz dobry kabel? ;-)
>
> Może przeinstaluj oprogramowanie do Brothera. U mnie działa.

Kupilam popieprzoną drukarkę z faxem, który mi nie jest potrzebny, bo
nie mam telefonu stacjonarnego z tepsy tylko voip. Brother MC 250C. Na
dodatek bez podświetlanego wyświetlacza i na dolnej półce nic nie widać,
trzeba było dokupić sobie taką małą latarkę, która leży przy drukarce.
Oprogramowanie instalowalam już parę razy. Moim zdaniem brakuje jakiegoś
sterownika pod Win7, chociaż płytki w paru językach były w komplecie.
Jakiego sterownika do Win 7 może brakować? Możesz udostępnić ten sterownik?

--
animka