Re: gdzie ranking szybkosci HDD?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 14 Oct 2010 - 17:40:03 MET DST

On 2010-10-14 17:04, Mateusz wrote:

> A ja kumam, ze zrobiles tego raida z 2 dyskow w PC stacjonarnym, zeby
> miec szybko i milo jesli chodzi o system? :)

De facto to HTPC, nie wlezie tam nic wiecej niz 3.5", wiec te dwa
maluchy wsadzilem do obudowy chiefteca i robia za 1x3.5"

Tym samym mam miło jeżeli chodzi o system, dane etc.. 500GB na winde,
ktora codziennie sie backupuje na raid sieciowy i to w zupelnosci wystarcza.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/