Re: 2 napędy master-slavei UDMA

Autor: PeJot <PeJot_at_02.pl>
Data: Thu 14 Oct 2010 - 07:11:39 MET DST

W dniu 2010-10-13 16:39, maX pisze:

> A jak jest gdy podłączysz sam DVD?

UDMA-4, to co maksymalnie daje napęd.

> Możesz zupdatować bios w płycie głównej oraz firmware w DVD i CD. A
> także zainstalować najnowsze sterowniki do chipsetu (będzie wśród nich
> zapewne sterownik do IDE / SATA).

To już dawno zrobiłem.

> Tryb UDMA-2 możesz wymusić używajac 40-żyłowego kabla, zamiast 80-żyłowego.

Ale mi zależy na tym by DVD pracowało w UDMA-4.

Wczoraj na próbę podłączyłem inny napęd na SATA i porównałem czas od
zamknięcia szuflady do otrzymania dostępu go głównego katalogu płyty. W
obydwu napędach, tzn, DVD@Slave@UDMA-4 oraz DVD@SATA czas był
praktycznie ten sam, więc nie ma co kombinować.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem