Re: laptopy 17" tylko dla leworecznych?

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Sat 09 Oct 2010 - 14:06:54 MET DST

RadoslawF pisze:

> Z multitouchem nie pracowałem, od normalnego gładzika mnie
> odrzuca i jak tylko jest możliwość przypinam myszkę.

jak działa multitouch? ja ze zdzwieniem stwierdziłem ze gdy położe 2
palce na gładziku i rusze góra dół - to mam przewijanie. Ze zdziwieniem,
bo używam linuksa. w windowsie - "z pudełka" nie było żadnych
dodtakowych funkcjonalności, natomiast po zainstalowaniu sterowników
jest tylko "przewijanie" przy prawej krawędzi gładzika. W instrukcji
niema słowa o multitouch. pacjent: travelmate7520

ToMasz