Re: laptopy 17" tylko dla leworecznych?

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Fri 08 Oct 2010 - 21:21:27 MET DST

Użytkownik "Alias Awatar" <brak@adresu.eml> napisał w wiadomości
news:i8nqai$psv$2@news.onet.pl...

> I co to zmienia w ergonomii?
> Siedzisz po srodku ekranu czy po środku klawiszy literowych???

Potrafisz sie podrapać w lewy łokieć prawą ręką. Jeśli tak, to nie
powinieneś odczuwać dyskomfortu podczas korzystania z, jak to nazywasz,
gładzika który jest o kilka centymetrów niesymetryczny. Pamiętaj że symetria
to geometria idiotów ;)
Jeśli jednak odczuwasz dyskomfort to skonsultuj się z lekarzem :)
P.S. Jesteś malkontentem?